BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2009. augusztus 16., vasárnap

Vega vacsi

Tegnap nagyon zöldségesre sikerült a vacsora. Mivel már annyit olvastam a híres-neves káposztasalátáról (coleslaw), hát, nem bírtam magammal és ki akartam próbálni. A receptek közül ismét elolvastam 200 verziót, amelyből megalkottam/tuk a saját kis családi változatot. Ahány ház annyi szokás, mondhatnánk rá!

Anyuka pedig a vacsora másik felét produkálta: a rántott cukkinit. Először furcsálta a család, hogy zöldet eszünk majd zölddel, de a végeredmény nagyon jó lett. Álmodni sem mertem, hogy a káposztás cucc és a cukkini ilyen jó páros lesz! Bevált együtt is és külön is. A saláta ismétlése a közeljövőben várhatóü. Mondjuk, összehasonlítási alapom nincs hozzá: nem jártam sem a KFC-ben, sem angolszász területen, viszont amit összehoztunk az nagyon jó lett.

Coleslaw (ahogy itthon készült)

kb. 70 dkg fejeskáposzta
2 szál sárgarépa (ennyi volt itthon)
1 fej édeshagyma
4 evk. majonéz
4. evk. tejföl
3-4 evk. ecet
2 teáskanál mustár
só, bors ízlés szerint.

Káposzta, répa leresz, hagyma aprít, többiből összekeverni rá a cuccot. Ráönteni, kicsit kibírni nélküle -->hűtő, majd megenni. Ez 20 fő kiscsoportos ovisnak elegendő mennyiség!



0 megjegyzés: