BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2009. augusztus 13., csütörtök

Félkész muffin



Kicsit csaltam, de ez nem olyan igazi csalás dolog. Vettem egy muffinporszerűséget. Nem az az igazi bolti muffin, amihez szinte csak víz kell és roskadozik az adalékanyagoktól. Hanem a Natura-féle muffinkeverékről van szó. Ez tulajdonképpen csak lisztkeverék: tönköly-, búza-, lenmag- és árpaliszt. A többi hozzávaló pedig a csomagolás hátoldalán van felsorolva (tej, tojás, olaj, só, cukor, sütőpor). Ennek megfelelően jártam el + én mindegyik muffin közepébe tettem egy kiskanál házi szilvalekvárt. Ja, és megtoldottam a sütőport egy fél teáskanálnyi szódabikarbónával.



Igazság szerint, nem volt túl sok bizodalmam a dologhoz. Szeretem a Natura termékeket, viszont volt már, hogy félrenyúltam vele. Ez viszont nagyon jó kis termék. Jó lenne tudni a műhelytitkot, hogy mégis hogyan aránylanak egymáshoz az összetevők. De ez gondolom egy igazi hétpecsétes titok. Különben nem lenne üzlet fél kiló liszt /255 Ft-ért. Ilyen ez a gazdaság meg a gazdagság.
Van egy reform muffin receptem, aminek az íze nagyon hasonlít ehhez (sőt szinte ugyanolyan), viszont az összetevők nem stimmelnek, akkor hogy is van ez?

Így lesz a faforgácsból az eperaroma is??? :D És a tarkababból gesztenyemassza????




0 megjegyzés: