BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2009. augusztus 22., szombat

Süti, de nem süti - Tiramisu golyó

A receptre a no salty-n akadtam rá. Rendszeresen szoktam bogarászni azt az oldalt. Azért szeretem, mert minden recepthez van kép. Sajnos én ilyen vizuális nőszemély vagyok. Így hamarabb kapok kedvet az elkészítéshez, mintha csak le lenne írva.

Na, szóval ott volt ez a tiramisu golyó recept is és mivel a Lidl-ben a mascarpone is akciós volt a múlt héten, minden egybevágott az elkészítéshez. Sok macera nincs vele, nem kell sütögetni. Hát, a mascarpone egy kicsit megnyomja az árcédulát, ha nem lett volna akciós áru vagy árú, lehet nem is készítem el. Én személy szerint sajnálom az ilyen nyalánkságokra a pénzt, főleg ha olyan dolgot szeretnék csinálni, amit még rejtély fed, mivé is lesz! De ez most hál' Istennek jól sikerült. :D

Lehet, hogy nem vagyok egy kísérleti professzor??? Vagy csak sajnálom a forintokat??? Inkább... ;)




Tiramisu golyó

35 dkg háztartási keksz darálva
25 dkg mascarpone
3 evőkanál porcukor
2 csomag vaníliás cukor
3 evőkanál kávé

+ 2 evőkanál cukrozatlan kakaópor

A kakaópor kivételével minden hozzávalót összegyúrunk. Diónyi nagyságú golyókat formázunk a masszából, majd a kakaóporban meghempergetjük. Néhány órára hűtőbe tesszük. Kb. 30 darab lesz belőle.


0 megjegyzés: