BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2009. október 8., csütörtök

A puliszka az jó


Életemben először ettem és egyúttal készítettem is. Ismét a megszokott módon jártam el, tanulmányoztam a "szakirodalmat" :D, majd elkészítettem a saját verziómat. Megint egyedül ettem, ezért bátorkodtam megfőzni, mivel a Szerelmemnek nemhogy a puliszkával, de a mákkal is fenntartásai vannak.
Nekem nagyon ízlett, nagyobb macerára gondoltam az elkészítésnél. Nem főztem sokáig a kukoricadarát (valahol 20 percet is írtak), kb. 5-6 perc elég volt a puhuláshoz. A legújabb leghűségesebb barátom (a szülinapomra kapott kávédaráló) pedig ledarálta a belevalót.

Mákos puliszka (2 személyes adag)

1 csésze kukoricadarát 3 csésze lobogó, sós vízbe teszünk. Kevergetve, csomómentesen puhára főzzük, kb. 5-6 perc alatt (ha nem keverjük elég gyorsan, fröcsög). A tűzről lehúzva, kb. 10 percre szorosan lefedjük. Egy kis jénait kimargarinozunk, egy réteg puliszkát belesimítunk és megszórjuk barna cukorral elkevert darált mákkal. Újabb réteg puliszka, megint mák. Rétegezzük amíg elfogy, a tetejét is megszórjuk mákos cukorral. Kb. 10 percre betesszük a sütőbe, hogy átforrósodjon.

0 megjegyzés: