BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2009. október 21., szerda

Nem gyógyul a fényképezőm

Előkapartam a fényképezőm papírjait és kiderült, hogy e hó 30-ig van rá garancia. Közben megdöbbentem, hogy már két éve rongyolom a gépet, de mivel székesfővárosunkba nemhogy e hó 30-ig, de jó lehet következő év október 30-ig sem teszem be a lábam, gyanús, hogy a garancia nyújtotta lehetőségekkel nem élek (mivel anno onnan rendeltem a gépet netről).

Próbáltam keresni szakembert a környékben. Bementem a hivatalos Fuji fotó helyre. Ott a következő párbeszéd zajlott:
- Jó napot kívánok! Foglalkoznak fényképezőgépek szervizelésével?
-Jó napot kívánok! Egy ürge jár át Kecskemétről, fél éve nem láttuk. Elvitte a gépeket, azóta nem hozta vissza őket. Megadjam a címét, telefonszámát?
-................

Erre tényleg azt hitte, hogy igent mondok???? Kicsit kikerekedett a szemem. De a hölgy is tisztában volt a lehetőségekkel. Vagy az illető úr szervizel, vagy senki. Hát, akkor inkább senki. Az illető úr fél évvel ezelőtt felmarkolt egy halom gépet, elment vele, azóta pedig nem jelentkezet.
Majd a kis "cuki" beszélgetést folytattuk. Szegény munkanélküli digitális fotózáshoz értő Szerelmem próbálkozott a hölgynél:

-Ha már itt vagyunk, szeretném megkérdezni, hogy van-e valami munkalehetőség. Értek a Photoshophoz, a képek retusálásához.
-Ó, minekünk olyan gépeink vannak, amik mindent elintéznek. De ilyen Photo Shop van a régi posta utcájában. Próbálja meg ott.

Ennél a pontnál mindketten éreztük a Szerelmemmel, hogy több kérdésnek helye nincs és sikítva röhögve kifordultunk az üzletből.

Sült tök

És akkor sütés-főzés. Itt a hideg, jó a sütőt járatni (mellékesen abból is hamarosan beruházok egy újra) és sütöttem tököt. Ez is olyan dolog, amit még sose mertem megtenni. Most is két hete gyűjtöm a bátorságot. Pedig nem volt nagy történet.
Miután a tököt megmostam, felvágtam, a magját kiszedtem és megkentem mézzel. Alufóliával bélelt tepsire tettem és hát...közel 2 órát sütöttem. De addig is jó meleg volt.

0 megjegyzés: