BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2009. október 12., hétfő

Életem első vegán muffinja megszületett!


Mire jó a Vegéthó? Hát erre! Muffint süssek tej és tojás nélkül. Régóta kíváncsi voltam rá, de kellett a "hátsó gondolat". Most az is megvolt és a magányos hétfő délután/ kora este és egy marha hosszú munkanap, plusz egész nap ez a ronda esős idő. A receptet ismét összebuheráltam. Egy kicsit ebből, egy kicsit abból és jól jött össze. Leginkább tízóraira szánom, mert unom mindig ugyanazt enni. Viszont uzsizni meg kell. Energia nélkül elbírni huszonegy 8 évessel??? Képtelenség!

Zabkorpás muffin vegánul

1 csésze=250ml

1 1/4 csésze zabkorpa
1 csésze zabliszt
fél csésze mazsola
1 csomag sütőpor
1 gondolatnyi szódabikarbóna
1 mokkáskanál fahéj
1/4 csésze méz
1/4 csésze barna cukor
3 evőkanál hidegen sajtolt olaj
1 1/4 csésze 100%-os almalé (ebbe belekevertem egy evk. darált lenmagot)

Minden összetevőt elkeverünk egy tálban. A muffinsütő mélyedéseit kiolajozzuk vagy papírt teszünk bele. Nem kell sajnálni a masszát, nem fog nagyot nőni. Nekem pont 12 lett belőle. Az én "már be sem akarok gyulladni" sütőben 20 perc kellett közepes lángon a sütéshez. De a tűpróba a biztos!

0 megjegyzés: