BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2009. október 2., péntek

Kuszkusz - Vegéthó 1.



Sosem csináltam. Ez volt az első alkalom. A kuszkusszal volt némi fenntartásom, nem tudtam elképzelni milyen íze is lehet, na és milyen lehet zöldséggel???
A kétségbeesés alaptalan volt, mivel igen finom vacsi kerekedett belőle. Azt sem tudom igazán, hogy az ilyen kuszkusz/tabbouléh (ha jól írom) féleségeknek mik a játékszabályai. Ösztönökre hallgattam. És tökéletesen beleillik a vegéthó menüsorába.

Zöldséges kuszkusz

1 fej lilahagyma
1 közepes cukkini
1 cső főtt kukorica
2 paradicsom
kb. 2 evk olaj
só, bors
1,5 dl kuszkusz

Az olajat felmelegítem, a hagymát apróra vágva megdinsztelem rajta. A csőről levágott kukoricát és a felcsíkozott cukkinit pár perc alatt átforrósítom. A kockára vágott paradicsomot csak akkor teszem hozzá, amikor már a zöldségeket levettem a tűzről. A kuszkusz forrásban lévő vízben 4-5 percig főzöm, leszűröm és a zöldségekhez keverem.

0 megjegyzés: