BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2009. november 10., kedd

A mai ebéd - Cukkini krémleves

Már megint sürgősségi felhasználás volt a hűtőből. Haldoklott a cukkinim, ezért gyorsiban készült belőle leves. Cukkiniből még nem készítettem krémlevest, de igen jól sikerült, azt kell mondanom. :D Vetekszik az ilyen jellegű kedvencemmel, a póréhagymával. Gyors, egyszerű, olcsó és mégis ilyen ocsmány időben milyen jól esik egy kis meleg leves!


Cukkini krémleves
(2 tányéros)

Egy közepes, zsenge cukkinit meghámoztam és uborkareszelőn megreszeltem (mivel zsenge volt, nem magoztam ki). Egy fazékban egy elnegyedelt vöröshagymával feltettem párolódni. Majd felengedtem vízzel (kb. fél liter) és fűszereztem: só, borsikafű, "vegeta". Amikor puhára főtt , tűzről levéve botmixerrel simára turmixoltam, visszatettem a tűzre. Kb. fél deci főzőtejszínt tettem bele. Egyet rottyant még és kész. Reszelt sajttal és levesgyönggyel (mert végül azt is találtam itthon) fogyasztottam.

0 megjegyzés: