BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. március 27., szombat

This is the begining...

Új időszámítás kezdődött ezzel a héttel a konyhámban. Semmi életmódváltás, semmi flanc.
Csak ez:


Egy szép, új, csodálatos-fantasztikus, hiper-szuper új tűzhely, ami a saját tulajdonomat képezi ettől a héttől.

Még kicsit szégyellem az előző állapotot, de eddig ezzel működtem:

Egy ruszki rezsó és egy karancs 3t sütője. Mivel szolgilakás az otthonom és ez a szerves része volt 1986 óta, nem voltam hajlandó sok-sok tízezerért megcsináltatni a felső részét a tűzhelynek (mivel nem lehet begyújtani), inkább spóroltam és vettem egy sajátot.
Légkeverés, alsó-felső sütés, grillfunkció. Van minden, csak legyen időm használni!
Most öröm van és bódottá!

Ui.: szóval a pvc és a fal színe sem az én ízlésemet tükrözi ;)

0 megjegyzés: