BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. március 17., szerda

Barackos kókuszhalmok

Gyors süti a gyors hétköznapokra. Kevés mosatlan, igazi nyalánkság. :D És ez biza nem update-es!


Barackos kókuszhalmok
(nekem 36 darab lett a mennyiségből)

2 tojás
1 tk. citromlé (én saját reszelt citromhéjat használtam)
150 g porcukor (ennyitől nekem túl édes lett, de az édesszájú kollégáknak pont optimális)
200-225 g kókuszreszelék
6 szem apróra összedarabolt aszalt sárgabarack
1-1 csipetnyi őrölt szegfűszeg és szerecsendió
minden halomhoz 1-1 4cm átmérőjű ostyalap (Aldiban tettem rá szert)

A tojásokat a citromlével és a cukorral habosra keverjük. Belekeverjük a kókuszreszeléket és a fűszereket. 30 percig pihentetjük.
Az ostyákat a tepsibe rakjuk egymás mellé (nem kell a tepsit kenni, nem ragad bele, no para). Kis gombócokat formázunk a kókuszos cuccból és az ostyára tesszük egyenként. Előmelegített sütőben, 175 fokon 20 percig sütjük.

Forrás: az a receptgyűjtemény, amely fémdobozban van, 50 receptkártyát tartalmaz és ez az apró sütis. (Ezt szépen körül írtam!)

0 megjegyzés: