BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2009. július 30., csütörtök

Megszereztem! Igen, igen, igen!

Hőn áhított könyvekkel gazdagítottam tegnap a kollekciómat. Sajnos, a három kiadványból csak kettő leledzett a könyvesboltban, de már ez is valami, mivel a környékben sincs olyan hely, ahol ilyesmire szert tehetnék (éljen a vidéki élet!). Gyorsan lecsaptam rá, bár a központi költségvetésbe nem volt betervezve a vásárlás, így a vis major alaphoz nyúltam :D Ilyen esetek sajnos akadnak az ember életében ;)

Nem vagyok vegan, inkább csak vegetáriánusocska (vagy inkább erős próbálkozó). A füzetekben lévő vegan recepteket pedig a saját ízlésemhez tudom alakítani, viszont nagyon jó kiindulópont. Valahol azonban olvastam, hogy hiába írják a bevezetőben, hogy kipróbált receptekről van szó, nem mindig tökéletes az eredény. Hát, akkor majd kísérletezkedünk és bizakodunk!

És íme itt vannak ők:




És hogy a Szerelmemnek ne fájjon a feje, szülinapomra megajándékozhat a Napfényes süteményes könyvvel! Na, itt a tipp, Szerelmem!

0 megjegyzés: