BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. július 31., szombat

Bedőltem


... a marketingnek. Pedig óvatos szoktam lenni és megnézem mit veszek. De most annyira szerettem volna a két betűs drogériában még egy pontot a kártyámra szerezni, hogy egy c.rbona szeletet gyors a vásároltakhoz csaptam. Gondoltam, ilyen piros "gyümölcsöset" még úgysem kóstoltam és még hozzáadott cukor sincs benne??? No, fene! Kezd a magyar müzliipar ébredni???

Gondoltam én, naív. Itthon sikerült a csomagolást megfordítani. Ott már kiegészítve szerepelt a fenti állítás, így ni:
C.rbona piros gyümölcsös müzliszelet cukor hozzáadása nélkül, édesítőszerrel.

Ők nem állítottak valótlant, csak kicsit szépítették a dolgokat. Mostanában elkezdtem haragudni rendesen az ilyen műanyag édesítők ellen, akkor már inkább cukrot, de mértékkel.
De még ha édesítőszer is. Mi az a maltitszirup?Ezt találtam róla, tulajdonképpen E adalék.

Ja, és az utolsó sor a csomagolásról: nagyobb mennyiség fogyasztása laxatív hatású.
Na, az már megint mi a csudát jelent? Ja! Szóval hashajtó hatású! Mennyivel szebben hangzik, hogy laxatív. A rágókra legalább ráírják kerek perec, nevén nevezik a gyereket. De úgy biztos sokan értik, így meg lehet kicsit ködösíteni.

És amikor a csomagolás forrasztását felhajtottam, már szinte röhögnöm kellett. Ez a szöveg olvasható: ".....alacsony Glikémiás indexe miatt az egészséges étrendbe illeszthető. Hozzájárulhat a normál vércukor, vérlipid szint és a testtömeg megtartásához. Élelmi rosttartalma miatt segíti az emésztést, előnyösen befolyásolja a szív- és keringési rendszer működését és teltségérzetet biztosít."

Az emésztést nem ez segíti, hanem a fent említett laxatív dolog, nem? Előnyösen befolyásolja.... a szójalecitin, a szorbit és a természetazonos aroma. Na, először és utoljára befolyásolta az én szervezetemet!

0 megjegyzés: